Pieczone jabłuszko na "kryzys"

PIECZONE JABŁKO 3

Witam Uśmiech
Zdarza się, że i mnie dopada kryzys na zjedzenie czegoś słodkiego, zwłaszcza gdy w domu są:

ROGALE

Rogale taaaak – i to jeszcze nie kupne, ale te własne – mniam Uśmiech.
Moim sposobem na “zasłodzenie” się jest, albo zjedzenie kawałka gorzkiej czekolady (im więcej % kakao tym lepiej Puszczam oczko), albo zjedzenie kremu czekoladowego z awokado, albo pieczone jabłuszko z powidłami domowymi.

Jabłko drążymy – do środka dodajemy powidła, nakładamy czapeczkę Uśmiech i pieczemy w piekarniku w 180°C ok 20-30 minut. Można podawać z syropem z agawy (uwaga: naprawdę jabłko jest wtedy mega słodkie). Smacznego!

Jestem też ciekawa jakie Wy znacie przepisy na słodkie, zdrowe przekąski?


PIECZONE JABŁKO-horz

Komentarze

  1. Chyba nie znam żadnych i mam dziś jakiś kryzys:( Nie wychodzi mi te zdrowe odżywianie, nie chudnę, nie umiem zmienić nastawienia:( Eh. Jabłuszko wygląda fajnie, a rogalik serio Cię nie kusi?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kusiły rogaliki dopóki nie zjadłam jabłka ;)
      teraz spokojnie leżą na talerzu i czekają na małżonka :-)

      Usuń
  2. Muszę zrobić takie jabłuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zrobić takie jabłuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na cukrowy głód dobre są dla mnie bakalie, domowe powidła lub konfitury i owocowe batoniki dla bobasów z Rossmanna, starte jabłko (może być z marchewką), podgrzany mus jabłkowy z cynamonem, winem czerwonym (i czasem cukrem :-(, grzane wino z przyprawami i pomarańczą (też z cukrem :-(, płatki owsiane z jogurtem owocowym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przeszłabym obojętnie obok tych rogalików i obawiam sie, że nawet jabłko by nie pomogło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne i apetycznie wygląda. Chętnie zrobię takie w ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy mnie dopada kryzys to gotuję kasze jaglaną do tego miód, orzechy i gotowe :-) Ewentualnie ciasto bananowe szybko robię ;-)) Rogaliki tez uwielbiam ;D
    Przeczytałam "zabójcze emocje" książka faktycznie ma duży przekaz. Interesująca. Poszła teraz w inne ręce niech oświeca innych :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że książka się spodobała :-)

      Usuń
  8. Kiedyś jadłam jabłko pieczone i niestety nie smakowało mi... Co innego, kiedy jest w cieście, czy w racuchach - pokrojone na kawałki.

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio gdy dopada mnie "kryzys" to po prostu wcinam mleczną czekoladę bo nie mogę się opanować...
    podoba mi się Twój pomysł na przekąskę :) ale jestem ciekawa jak słodkie są Twoje powidła :)
    ostatnio od znajomej dostałam tak bardzo słodkie, domowe powidła... daleko im do określenia "zdrowe" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam na 3kg śliwek dodawałam 3-4 łyżki ksylitolu. Słodycz jest więc bardziej z samych śliwek w powidłach :)

      Usuń
  10. Ja do jabłka dodaję miód i cynamon i takie sobie zapiekam, równie pyszniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł! Ja czasem na szybko pochłaniam mannę lub kluski lane na mleku. Też słodkie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję :)

Popularne posty