Czekoladowy krem z awokado

czekoladowy krem awokado

Witam,

Ostatnio przedstawiłam przepis na sos z awokado (na słono). Dziś czas na małe, słodkie co nieco – sos czekoladowy z awokado – uwaga – uzależnia i bardzo syci (na kilka porządnych godzin).

Potrzebujemy (porcja na jedną osobę):

  • awokado
  • 2 łyżeczki karobu lub kakao
  • 2 łyżeczki ksylitolu (lub cukru)
  • paczka płatków migdałowych (pół na krem, pół na posypanie wierzchu)
  • 0,5 szklanki mleka migdałowego (lub innego roślinnego – lub jeżeli spożywacie – tradycyjne od krowy)
Całość blendujemy tak długo, aż powstanie jednolita masa. Jeżeli krem jest zbyt gęsty można dodać więcej mleka lub nawet wody. Do przygotowanego kremu – dodaję pozostałe płatki migdałów.

Smacznego Uśmiech
Karalajn

Komentarze

  1. Wiem, że pyszny bo robię podobny, znika błyskawicznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobny to jaki? Chętnie poznam przepis :)

      Usuń
    2. Już wskazałam Ci namiary na mojego posta z przepisem, ja nie dodaję mleka i migdałów, choć uważam że z migdałami też jest ciekawe ;-)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa czy by mi smakował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepadam za zdrowymi deserami! Do tej pory to głównie salatki owocowe, bakalie i niektóre ciasteczka. To teraz muszę czesciej kupować Awokado :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tylko zobaczyłam tytuł wiedziałam, że to musi być coś dobrego. I koniecznie chcę to wypróbować, bo jak dla mnie wygląda to na niebo w ustach ;-) Czas na zakup awokado, bo tylko tego składnika mi brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszności! Musiało obłędnie smakować, jak zresztą wszystko co czekoladowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy w życiu nie słyszałam o takim przepisie! Jak w końcu kupię blender to zrobię:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję :)

Popularne posty