Zielono mi … pesto z pietruszki

pesto z pietruszki
Witam,
dziś przedstawiam przepis na szybki obiad. Jeżeli lubicie zielone pesto z bazylii. lub czerwone z suszonych pomidorów koniecznie wypróbujcie zielone pesto z … pietruszki. Przepis dostałam od mojej koleżanki Joasi, która wspiera mnie w diecie bezglutenowej i co jakiś czas podrzuca fajne przepisy.

Potrzebne składniki na sos (dla dwóch osób):
  • 6 łyżek oliwy z oliwek
  • 2 natki pietruszki
  • 2 ząbki czosnku
  • 2 łyżki pestek słonecznika
  • 1 łyżka pestek dyni
  • sól, pieprz do smaku
  • makaron (w moim przypadku bezglutenowy)
Oliwę z oliwek, natkę, czosnek, słonecznik i pestki dyni, oraz sól i pieprz miksujemy. Gotowy sos mieszamy z ugotowanym makaronem. Pesto można dodawać z koktajlowymi pomidorkami lub grilowaną piersią z kurczaka, łososiem - pyyyyyyyyyyyycha ;) .

Smacznego!

Jeżeli macie ochotę na inne zdrowe przepisy – warto przeczytać o przekąsce – chrupiącej ciecierzycy Joasi.

pesto z pietruszki 2

Komentarze

  1. Z zielonej pietruszki jeszcze nie robiłam, ale coś mi się wydaje, że nie długo zrobię :D
    Tak, zdecydowanie dodać grillowanego kurczaka i będzie pyszota ;) narobiłaś mi smaku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie robiłam sama pesto. Danie wygląda bardzo apetycznie. Muszę wypróbować ten przepis :).

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, wygląda przepysznie :D tak, to nasz ogród, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki za pomysł na obiad, który bede potrafiła zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj upichciłam, ale dodałam do tego kurczaka i pieczarki, bo mój chłop by zemdlał gdyby dostał same zielone kluski :)

      Usuń
  5. Wygląda wspaniale, przyznam, że NIGDY nie jadłam pesto, ani sklepowego, ani domowego;o

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pesto z pietruszki bym nie wpadła. Wygląda smakowicie, aż się głodna zrobiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda smacznie. Na pewno wypróbuję przepis któregoś dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry pomysł kiedy weny ani czasu do gotowania nie ma. Kiedyś zraziłam się do pesto (kupnego) z bazylią i orzeszkami pinii, smak sosny w buzi :) niestety nie przemawia do mnie. Podsunęłaś mi przy okazji dobry pomysł... pietruszkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. koniecznie muszę wypróbować ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie muszę wypróbować! Kocham makarony :P
    a ten wygląda TAAAAK apetycznie :D aż ślinka leci ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo jestem ciekawa smaku tego dania :)
    postaram się zrobić, ale tak, dodam kurczaka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję :)

Popularne posty