Magazyn Sens

Magazyn Sens


Z reguły nie czytam prasy, unikam kolorowych gazet i stron typu Pudelek. Nie czytuję “sensacji”, nawet jeśli są one wyświetlane na głównych stronach internetowych. Nie interesują mnie plotki na temat innych. Cieszę się z tego, bo to tylko świadczy o tym, że mam własne życie, własne zainteresowania i własne problemy ;).

Na magazyn SENS trafiłam w zeszłym roku i od razu przypadliśmy sobie do gustu.  SENS to magazyn psychologiczny, o rozwoju, coachingu, pięknie i urodzie. Jedna z nielicznych gazet, którą wręcz uwielbiam . Jest jeszcze jedna moja ulubiona – jednak na razie ani mru mru o niej. Dlaczego SENS? Z magazynu możemy dowiedzieć się jak radzić sobie z rozmaitymi problemami, z czego one wynikają, możemy poznać Nasze różne aspekty psychologiczne. Jest również dział coachingu, strefa wellness oraz troszkę kultury. Czytając ten magazyn, nauczymy się patrzeć zupełnie inaczej na swoje zachowania, postawy innych, będzie Nam łatwiej zrozumieć zróżnicowane sprawy, które do tej pory czasami okazywały się Nam np. beznadziejnymi przypadkami.

Numer kwietniowy skupia się głównie na problemie asertywności, ja natomiast  najbardziej polecam:
  • rozmowę z Magdą Cielecką, która opowiada Nam o przypisanej jej etykiecie “zawodowej księżniczki”, dlaczego nie  okazuje  słabości. Dowiemy się również o żałobie po ojcu, którą "przepracowała" całkiem niedawno i czego oczekuje od życia i mężczyzn
  • tekst Joanny Olekszyk : “Wszyscy wchodzą mi na głowę” – dlaczego jesteśmy nie asertywni i jaki ma to wpływ na Nasze emocje. Dowiemy się również skąd biorą się predyspozycje do uległości. Dodatkowo przeczytamy krótki wywiad z Reginą Brett – autorką książki: “Bóg nigdy nie mruga. 50 lekcji na trudniejsze chwile w życiu”
  • "Trening asertywności" – 8 ćwiczeń, które pomogą Nam wyrażać odmienne zdanie, odmawiać, wyrażać konstruktywną krytykę oraz komunikować niezadowolenie (bo przecież wolno Nam – większość z Nas po prostu tylko się tego boi – o przyczynach lęku nie będę tu mówić – bo to temat rzeka - przydałby się osobny post, a i wpływ na to ma  genogram rodziny każdego z Nas)
  • debatę o zdradzie, którą prowadzi Agata Passent, Maria Rotkiel oraz Andrzej Pągowski
  • “Miłość i pieniądze” – czy warto w domach rozmawiać o pieniądzach, jaka relacja jest najlepsza i jak rozpocząć rozmowę o finansach z partnerem
  • “Dziecko kontra ekran” – dowiemy się czy Nasze dziecko jest uzależnione od mediów, czy warto dzieciom zabraniać dostępu do internetu, jak mądrze korzystać z telewizji oraz internetu i jak zachować się w sytuacji gdy już okaże się najgorsze – Nasze dziecko jest uzależnione od wirtualnego świata
  • “Życie na pokaz” – dlaczego niektórzy balansują miedzy "realnym ja", a "ja idealnym" i mają tendencję do samooszukiwania się, udają kogoś kim naprawdę nie są?
  • “Demakijaż to podstawa” tutaj potwierdzi się to co m.in pisałam wcześniej w poście o Nanobase – demakijaż jest najważniejszy – ba – ważniejszy niż drogie kremy! Jak wykonać prawidłowy demakijaż - krok po kroku o oczyszczaniu twarzy.
  • “Święta bez wyrzeczeń”- jak cieszyć się świętami nie licząc kalorii. Specjalny 14 dniowy trening przygotowany przez Tomasza Brzóskę (7dni przed i 7 dni po Świętach)
  • “Białe – niezdrowe” – po raz kolejny sprawdza się teoria : Jestem tym, co jem. W tym artykule przeczytamy o dzisiejszych produktach nazywanych: “białą śmiercią”: mąką, solą, cukrem – gdzie się skrywają, jak ich unikać i czym zastąpić
  • Recenzja “Kamieni na szaniec”
  • “Posprzątaj, by ruszyć z miejsca” – porządki mają działanie terapeutyczne, a bałagan może w różny sposób wpływać na Nas. Ten artykuł jest świetnym i fachowym dopełnieniem jednego z moich postów: “Podsumowanie roku … pod koniec marca??” czyli jak posprzątać, aby poczuć się wolno i lepiej
  • “I co się tak wściekasz” – czyli o jednej z ważniejszej dla mnie emocji: złości! Złości nie warto tłumić - a fakt, że ją odczuwamy świadczy tylko o to tym, że nabieramy większej świadomości tego na co się nie zgadzamy, co przekracza Nasze granice . W magazynie przeczytamy o tym w jaki sposób ja komunikować, jak lepiej się z nią zapoznać. Są również ćwiczenia, które pozwolą Nam zobaczyć skąd wzbiera się w Nas ta emocja.
Cena magazynu SENS: 9,90.

Jestem bardzo ciekawa czy czytaliście kiedyś magazyn SENS, jeśli tak - to jakie są Wasze opinie na jego temat? Jakie czasopisma Wy czytacie i czy polecacie coś godnego uwagi??
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu  :D
Karalajn

Zapraszam do obserwowania na :
 Follow on Bloglovin

Komentarze

  1. nigdy nie słyszałam o tej gazecie, a zapowiada sie ciekawie :) (znowu zboczenie - coaching! ;)) Nie widziałam jej wczesniej, ale sprawdze dzisiaj w kiosku, czy jeszcze jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinna być ;) daj znać jak wrażenia po lekturze czasopisma ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja przyjaciółka uwielbia gazetki, kupuje i potem mi przynosi :) najbardziej nas obie smuci, że gazety są DROGIE :( takie plotkarskie 2zł, a taki np FOCUS czy ZWIERCIADŁO już 10zł..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sens w prenumeracie taniej - nie jest to jakaś powalająca kwota mniej, jednak zawsze ten numer czy dwa są w prezencie :D

      Usuń
  4. bardzo ciekawe tematy, zachęciłaś nie do kupna ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam kiedyś Sens:) Swego czasu czytałam dużo gazetek kobietek, ale przestałam bo są na coraz gorszym poziomie. W niektórych nawet nie ma co przeczytać. Najczęściej chyba teraz czytam Twój Styl.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym przeczytała, ale niestety tutaj nie mam do tej gazety dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego magazynu ale mnie nim zainteresowałaś. Ja osobiście kupuję czasem Joy. Albo jakieś naukowe magazyny ;).
    Kurcze, nigdy nie spotkałam te gazety u siebie (?).

    OdpowiedzUsuń
  8. Już od kilku dobrych lat nie czytam gazet, a jeśli już zainteresuje mnie jakiś artykuł, to szukam gazety w wersji elektronicznej, tak jest po prostu taniej i wygodniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tych staroświeckich jestem :-) gazeta i książka raczej w wersji papierowej, zwłaszcza po 8 godzinach pracy przed komputerem.

      Usuń
  9. Nie czytałam tego magazynu. Już nawet nie pamiętam, kiedy ostatnio kupiłam jakąkolwiek gazetę. Musialo to być bardzo dawno. Nie żałuję, że nie sięgam po gazety czy czasopisma róznego rodzaju. Można podobne informacje wyszukać w internecie, jeśli zajdzie taka potrzeba.
    Może kiedyś siegnę po 'sens', ale cena niestety trochę odstrasza :-/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję :)

Popularne posty