H&M jeans

jeans8
Ostatnio, po długiej przerwie (kilka lat) odwiedziłam second hand w poszukiwaniu czegoś fajnego. Postawiłam na cierpliwość (zawsze mi jej brakowało) i znalazłam ! Spodnie jeansy ! Pasują idealnie – z czego bardzo się cieszę, ponieważ obecne jeansy wiszą na tyłku okropnie (schudłam jakieś 5 kg w ostatnim czasie).

Jeansy marki H&M w doskonałym stanie (jasno-niebieskie rurki), nie jestem pewna czy nawet nie z dziecięcego działu :) Kosztowały niecałe 10 zł ! :)


jeans4

Wg rozmiarówki na 165 cm – więc dla mnie idealne :) .

jeans1
jeans2
jeans3

Poniżej fotki w jeansach oraz z spaceru z moim ukochanym mężusiem ! Po drodze w przydrożnym strumyku spotkaliśmy dzikie kaczki. 

jeans10
jeans11
jeans12
jeans13

jeans - H&M
coat - Solar
sweater -Mohito

Komentarze

  1. jeansy to moje ulubione spodnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez jeansów ciężko sobie wyobrazić garderobę.
      Są one ikoną mody ostatnich czasów.

      Usuń
  2. Miałaś szczęście, znalazłaś perełkę. Ja chyba nie mam cierpliwosci do takich poszukiwań :/ Aaa i ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję :)

Popularne posty